вівторок, 8 січня 2013 р.

Модуль 1

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
- навчитися оцінювати учнівські проекти;
- допомогти учням навчитися самим оцінювати результати свого навчання і будувати власну траєкторію навчання не лише в цьому проекті;
- створити та впровадити в своєму класі такі навчальні проекти, які дозволять краще залучити учнів до процесу навчання та поєднати навчальні цілі вчителя з відповідними цілями учнів.

Почала реалізовувати їх:
- навчилася створювати блоги;
- працювати з посібником та Е-довідником..

Зрозуміла, що ...багато чого можна взяти з методики проведення курсу,
                       ...  пощастило з викладачем
                       ... приємні сусіди по курсах
  Виникло питання, чи встигну?

1 коментар:

  1. Вітаю у власному блозі! А чому всі цілі Ваші точно співпали з ПРИКЛАДАМИ цілей, наведеними в Е-посібнику? А свої?? І головне випустили, пам"ятаєте , починати свої цілі з "Я хочу...". НЕ бійтеся писати від першої особи, бачите і другий обзац починається з "Почала.." , і третій з "Зрозуміло", а потім "Виникло" . А спробуйте писати замість цього "Я почала", " Я зрозуміла", "У мене виникло". Це і буде про ВАС!!
    Ви все встигнете, що самі собі заплануєте. А не встигнете все , що хочете , то змінимо плани, підкоригуємо їх до реальних. ОК? У ВАс все вийде!

    ВідповістиВидалити